Nabór na stanowisko pracy – ASYSTENT
OGŁOSZENIE NABÓR NA STANOWISKO ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
W związku z przyznanym dla gminy Wieprz dofinansowaniem na realizację projektu pn. „Sami – Dzielni! Nowe standardy mieszkalnictwa wspomaganego dla osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi, Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieprzu ogłasza nabór na wolne stanowisko: asystent osoby niepełnosprawnej.
NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieprzu
TYTUŁ PROJEKTU:
„Sami – Dzielni! Nowe standardy mieszkalnictwa wspomaganego dla osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi
ZAKRES ZLECENIA:
– pomoc w załatwianiu spraw urzędowych
– pomoc w doprowadzeniu do lekarza, na badania diagnostyczne lub na zabiegi rehabilitacyjne
– pomoc w dotarciu do ośrodków wsparcia dziennego i spotkania grup członkowskich, w
których osoba z niepełnosprawnością może i chce uczestniczyć
– pomoc w realizacji potrzeb kulturalno – rekreacyjnych i integracji ze środowiskiem, w tym również towarzyszenie na turnusie rehabilitacyjnym, wycieczkach i innych imprezach wyjazdowych,
-doradzanie w zakresie usług medycznych, rehabilitacyjnych, zawodowego
przekwalifikowania, kontaktów społecznych i usług kulturalno – rekreacyjnych,
– pomoc w innych sprawach życiowo ważnych dla osoby niepełnosprawnej,
CELE PROJEKTU:
Cel główny: Celem głównym projektu jest opracowanie i przetestowanie standardu funkcjonowania mieszkań wspomaganych (MW) dla osób z niepełnosprawnościami
sprzężonymi (ONS) jako form zdeinstytucjonalizowanych.
MIEJSCE, OKRES ORAZ LICZBA GODZIN:
Praca Asystenta Osoby Niepełnosprawnej będzie polegać głównie na wsparciu osoby niepełnosprawnej w różnych miejscach, nie powinna wybiegać poza obszar powiatu Wadowickiego.
Zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia na czas określony tj. od 01.10.2019r – 31.10.2021r. w wymiarze: w 2019r. – 105 godzin, w 2020r. – 330 godzin, w 2021r. – 20 godzin.
UCZESTNICY PROJEKTU:
Osoby z niepełnosprawnością sprzężoną
WYMOGI FORMALNE NA KANDYDATA NA ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- ukończone kształcenie w zawodzie Asystenta Osoby Niepełnosprawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz. U. poz. 184 z późn. zm.)
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- minimum roczny staż pracy z osobami niepełnosprawnymi lub doświadczenie osobiste w prowadzeniu wsparcia dla osoby niepełnosprawnej
Brak spełnienia, któregokolwiek warunku skutkować będzie niespełnieniem wymogów formalnych.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Forma papierowa oferty (oferta plus załączniki) winna zostać złożona na dziennik podawczym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieprzu w terminie do 21.08.2019 roku do godz. 15:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
TERMIN ROZPATRZENIA OFERT:
do 26.08.2019 r.
KRYTERIUM WYBORU OFERT:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
CENA – 80%
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE – 20%
Punkty za kryterium cena będą obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
…………………………………………. X 80 = suma punktów
Cena oferty badanej
Punkty za kryterium doświadczenie zawodowe będą obliczone wg. wzoru
Minimalny staż pracy z osobami niepełnosprawnymi 1 rok lub doświadczenie osobiste w prowadzeniu wsparcia dla osoby niepełnosprawnej
Liczba lat oferty badanej
————————————————— x 20
Liczba lat oferty z najwyższą liczbą
wykazanego doświadczenia
OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
Dorota Mrowiec tel. 33 87 55 415 wew. 22, email. gopswieprz@poczta.onet.pl
PRZEWIDYWANA FORMA ZATRUDNIENIA:
Umowa zlecenie.
PRZEWIDYWANA LICZBA ZAWARTYCH UMÓW ZLECENIA:
1 xasystent osoby niepełnosprawnej
ŹRÓDŁO FINANSOWANIA WYDATKÓW W RAMACH PROJEKTU:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym
ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA:
zał. nr 2
zał. nr. 4
zał. nr. 1
zał.nr. 3