Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieprzu,

BIPePUAP

A
A
C
środa, 30 grudzień 2020

Noclegownia – zapytanie cenowe

Zaproszenie do złożenia oferty na zamówienie publiczne pn. „Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych mężczyzn i kobiet z terenu Gminy Wieprz”  w okresie od stycznia do grudnia 2021 r.

  1. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM

GMINNY OSRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIEPRZU,
UL. WADOWICKA 4
34-122 WIEPRZ

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
  1. Zapytanie cenowe udzielane jest w trybie art. 4 pkt 8  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 zp.zmianami).
  2. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieprzu.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn, których ostatnim miejsce zameldowania jest teren Gminy Wieprz. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych we wskazanym okresie bezdomnych wyniesie do 2 osób (1 kobieta, 1 mężczyzna).

III.    OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA

  1. Zapewnienie usługi schronienia wskazanym osobom, zapewniając jednocześnie trzy posiłki dziennie, w tym jeden gorący, warunki sanitarne, umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie ciepłej wody i  podstawowych środków opatrunkowych, a także usługi ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności, uzyskanie samodzielności życiowej – zgodnie  ze standardem usług na minimalnym poziomie określonym w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. poz. 896) oraz zgodnie z wymogami określonymi w art. 48a Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.).
  2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia..

Zamówienie może być rozpatrywane i realizowane odrębnie dla mężczyzn i odrębnie dla kobiet

  1. TERMIN WYKONANIA ZADANIA

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od 15 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  3. a) nie podlegają z jakichkolwiek przyczyn wykluczeniu z postępowania
  4. b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:

  1. Posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w przypadku podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnych.
  2. Są podmiotem wpisanym do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia,
  3. Spełniają standardy podstawowych usług i minimalny standard obiektów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. Poz. 896).
  1. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
  1. Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia ww. warunki – oświadczenie zawarte jest w treści oferty stanowiącej Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  2. Zamawiający do oferty załącza aktualne na dzień złożenia oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI niniejszego ogłoszenia, oświadczeń albo dokumentów potwierdzających  lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia wyjaśnień brakujących dokumentów, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

VII. ZAMAWIAJĄCY MOŻE WYKLUCZYĆ WYKONAWCÓW, KTÓRZY:

  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi wątpliwość do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia
  2. Zamawiający jednostronnie decyduje o wykluczeniu lub nie wykluczeniu wykonawcy lub unieważnieniu postępowania.
  3. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
  4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VIII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

  1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie,  pocztą,faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty oraz umowy, dla których wymagana jest forma pisemna.
  2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się  nazwą postępowania określonymi w ogłoszeniu.
  3.  Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: 34-122 Wieprz ul. Wadowicka 4 Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: gopswieprz@poczta.onet.pl
  4. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą faksu, pocztą lub w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
  5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia.
  6. Zamawiający może udzielić odpowiedzi na pytania Wykonawcy, jednakże nie obligatoryjnie.
  7. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Kierownik Ośrodka Dorota Mrowiec
  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
  1. a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Ogłoszenia;
  2. b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą.

XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA  OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wadowickiej 4 w Wieprzu do dnia 11 stycznia 2021r r. (jako prawidłowe uznane będzie także złożenie oferty drogą elektroniczną poprzez przesłanie skanu podpisanego dokumentu).
  2. Oferta złożona po ww. terminie nie będzie oceniana.

XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową (jednostkową) za wykonanie zamówienia tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego – zgodnie z formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do  niniejszego zaproszenia.

XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną
  2. Każda z ofert będzie oceniana osobno.
  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
  1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie odrębnym pismem lub w innej dogodnej dla Zamawiającego formie np.: telefonicznie, e-mailem lub faxem powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
  2. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom, a złożenie oferty oznacza akceptację warunków umowy.
  3. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia a umową decydujące znaczenie mają postanowienia umowy.
  4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN).

XVI. ZAŁĄCZNIKAMI DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA SĄ:

  • Załącznik nr 1 – Formularz oferty – Pobierz
  • Załącznik nr 2 – Wzór umowy – Pobierz